Mittwoch, 10. September 2008

La venta Aerodom cumple con ley Dominicana


El proceso de venta del 100% de las acciones de Aeropuertos Siglo XXI (Aerodom) a la multinacional Advent International contó con la aprobación de la Comisión Aeroportuaria y no afecta el contrato de concesión que tiene esa empresa con el Estado, pues las condiciones siguen sin variación.

Así lo afirmó el director del Departamento Aeroportuario, Andrés Vanderhorst, quien reveló que las negociaciones entre Aerodom y Advent venían desde hace alrededor de un año para completar el proceso de venta de las acciones, aunque aclaró que Aerdom continúa como persona jurídica y manejará los aeropuertos, mientras que Vancouver Airport Services también será la operadora.

“Esto es una operación de venta de acciones”, explicó el funcionario mientras dijo que la Comisión Aeroportuaria, compuesta por cinco miembros del Gobierno y tres del sector privado, donde el director aeroportuario es el secretario con voz, pero sin voto, aprobó el cambio de acreedor de los préstamos que se habían hecho para la operación.

Durante una intervención en el programa radial “El Gobierno de la mañana”, sostuvo que en el contrato de arrendamiento aprobado por el Congreso se estipula que los accionistas tienen potestad de cambiar o transferir las acciones, lo cual está establecido en los contratos, siempre y cuando se mantenga al operador y las condiciones.

“Yo quiero anunciar al país que en función de esta situación el Departamento Aeroportuario está procediendo a la contratación de técnicos para manejar de manera más eficiente el tema del contrato de concesión, como es el caso de dos profesionales que antes estaban en esas funciones, uno de los cuales trabajó durante un tiempo con Aerodom, para activar el departamento que tiene que ver con estas cuestiones”, dijo.

De lo que se trata, según Vanderhorst, es de exigirle a la empresa Aerodom que mantenga los controles, eficiencia, seguridad y la inversión que debe hacer con base en el contrato que hizo con el Estado.

En ese sentido, dijo, la operación fue aprobada por la Comisión Aeroportuaria porque tiene potestad para ello, mientras se mantiene a Vancouver como operadora por ser en la que el Estado tiene la fe porque está en el contrato de concesión. “En vez de ser los Hozoury los dueños de las acciones ahora es una empresa que maneja la mayoría de los aeropuertos de México, incluyendo los de la capital”, indicó.

1 Kommentar:

sex hikayeleri, sex videoları, sex oyunları hat gesagt…

Sefa Ile Okulun Terasinda... sehvetli seker Oglani Becerdim Sekse Doymuyorum Sekse Doymuyorum 2 Seksi Seksi Popom (ilk Iliskim) Seksi Popom Ilk Iliskim Seksi Seviyorum Seks Baskadir seks sinamasina bilet aldim Seks Sinemasina Bilet Aldim Seks Ve Ben... Seks Ve Ben Selcuk Ve Kopegi (Ilk Anal Iliskim) Selim Murat Orcun Ve Ben..... Sen Karar Ver serefi Her Pozisyonda Siktim Serefi Ikinci Sikisim. Serhatla Ilk Sikisim Serinleyeyim Derken Serkanin Killi Deligi Seros Servisteki Arkadasim Metin cok Yakisikliydi,dayanamadim Sevda... Sevgilimin Sucu Sevgilim Kemal E Sevgilim Kemal E ............................................... sevgilim kemal e Sevgilim Sedat Sevgili 38 Sevgili Kamyoncum cok Iyiydin Sevgili Yarragim Ve Fuatinki Sevismek Gibisi Yok Sewgili Cdcim Sexi,Gizemli Ve Muhtesem Bir Geceydi.! Sexin Dorugunda Bi Gun Sexi cok Seviyorum SEXY ERKEgIMM Sex Buymus Sex Hoteli Sex In The Home Sex Kolesi Sex Kolesi Bir Fahiseyim Artik Sex Rifat ILe Sexim Sex Shopta Seyahat.. Seyahat Sezgilerim Bana sans Getirdi ShemaleM Shemale Luciana Sicagi Sicagina Sicak Adana Gecesi Sicak Dus Altinda Sicak Ege 2 Sicak Saatler Sicak Sicak Emdi Sicak Yaz Gunu sidik yarismasi Sigara Ile Basladi 1 Sigara Ile Basladi 2 Sigara Ile Basladi 3 sikerken sikildi Sikildim SiKiLDiM OH BE Sikildim Sikildim... sikilmek istiyordum SiKiLMEK SIKILMEK GIBISI ODA AMCAOgLUNA Sikilmek Istiyordum.... Sikilmek Istiyordum Sikilmek Ne Guzel Sikilmek Sikilmek Sikilmek sikilmeye gittim siktim Sikilmeye Bayiliyordim Hemde Insaatta Sikilmeye Doyamiyorum Sikilmeye Doydum Sikinin Kolesi Oldum Sikin Benii Sikismek cok Guzel sikismeye nasil basladim Sikismeye Nasil Basladim Siki Elimde Buyurken (Bir Ali Hikayesi Daha) SIKMEK cOK GuZEL Sikmek Ve Sikilmek cok Guzel Sikmeyen Kalmadi Sikmeye Gittigim Gaya Verdim Sikti siktirdim SIKTIRDIM RAHATLADIM Sikti Beni Sik Beni Selim Sik Deliligi Sinava Hazirlik Sinemada Sinemadaki Buyuk Zevk Sinemadaki Orospu sinemadan otele sinemadan eve goturdu Sinemadan Hamama Sinemadan Sonra Yegenimle Sinemada (szgn) sinemada 2 Sinemada Basladi Sinemada Basladi Otelde Devam Etti Sinemada Bir Erkekle Sinemada Grup Sinemada Ilk Deneyimim Sinemada Ilk Kez Sinemada O Ve Ben! Sinemada Sikti Sinemada Zevk Sinemada 2 Sinemanin Arka Koltugunda Sinemanin Devaminda sinema ve sonrası Sinifi Gectim. sinifta got verdim Sinifta Basladi Sinifta Got Verdim Sinif Arkadasim Sinif Arkadasimi... Sinif Arkadasim Ve Ask Siparisci cocuk Sir Agda Yapilir sise sise cevirmece...!! Siyahi Kalinligi Siyah cikolatanin Lezzeti Soba onunde soFoR AMCA Sohbeni Takarken Bana Takti Sok, Sok Sokak cocuguna Siktirdim Kendimi Sok cikar Sonerle 2. Randevum. Sonunda Sonunda Beni Karisi Yapti Sonunda Delindim Ve Mutluyum Sonunda Hayallerim Gercek Oldu!!!! Sonunda Hayallerim Gercek Oldu Sonunda Midem Bulandi SONUNDA OLDU..... Sonunda Oldu Sonunda Yaptik Sonunda Yaptik 2 Sonunda Yaptim , Yaptim Ama ......... SON DEMIsTIM AMA, SoZuMDE DURAMADIM...! Son Iliskimiz Son Pismanlik Fayda Vermez.. Son Zil caldi.. SOYUNMA KABININDE Soyunma Odasinda Soyunma Odasinda Becerdiler Sperm Avcisi Sperm Yiyenler Spor Salonu.. Spor Salonunda Spor Salonu Ve Sonrasi Staj Stajyer Gotume Ayar Verdi Staj Arkadasimla Ilk Sikis.. Staj Askim Striptiz Yaparken Siktiler Stuttgarta Sikildim Sulduzun Masali super sex super birsey Superdi. Supervisorumla Ilk Defa Super Bir Deneyim! Super Bir Gece SuPER PASIF SuPER PASIFLER !!!!!!!!!!!!!! super tksm Super Ve Enterans supriz oldu Suratima Suratimdan Suzulen Doller... SUSUZLUGUMUN SONU Sutcunun Sutu..! suursuzca Gittim Suyun Icinde Siktim su An cok Iyi su An Hazirmisin Su Dagitan Liselim Tadi Bir Baskadir Askerin Tadi Damagimda Kaldi tailimin tadi damagimda Takim Arkadasim Takim Elbiseli Parlak Genc.! Takim Elbiseli Parlak Genc.. Takma Adi Sevgi Taksicilere Kur Yaparim Taksiciyle..... Taksiciyle Taksici Askim1 Taksici Askim3 Taksici Ve Ben.. Taksimdeki Otoparkci Taksimdeki Tanimadigim Adam taksimden travesti bulduk Taksimm Taksimmm Taksim Parki Talih Tamamen Merak Tamamen Verdim !!!! Tamere Bilardoda Yasladim Tam Aradigim Tipti... Tam Bir Kadinim Tam Bir Kadin Gibiydim..!.. Tam Bir Kadin Gibiydim. Tam Istedigim Gibi Biriydi. TAM MUAYENE Tanga tangam ve koca yarragi Tangam Tangami Siyirip Deligime Dayadi... Tangasi Muthisti Tanga Ve Muzlu corap Giydim Tanimadigima Verdim Tanismaliydim tanismamiz hava alaninda basladi Taptaze Tassak Yalayan Ikram Tatilde..! tatilden donmek istemedim Tatilde Ask Tatilde Sex Tatil Askim Tatliydi.. Tatliydi Tatli Arnavutum tatli arnavutum 2 TATLI BAsLARKEN NELER OLDU ADANA Tatli cirak Tatli Emre Tatli Gece Tatli Grup Tatli Parlak Tatli Sarhosluk Tatli Sarisinim TATLI ucLu Tatmin Tazecik.. Tazecikti Tazeydim Taze Arkadas Taze Gotun Feryadi Taze Gotun Tadi Baska Oluyor tecavuz 2 TECAVuZ Tecavuz Gibi Tecrubeli Tehdit Teker Teker Teker Teker Part Ii Tekin, Hic tekin Degilmis teknedeki FAntazi TeK Basina Kamp Tek Isim Iceri Akitmak Tek Kelimeyle Muhtesemdi Tellak Tellak Amca Tellak Ve Arkadasi ten rengi corap termalde süper bir sikiş Tesaduf Tesekkur Tesekkurler Teyzemin Oglu Teyzemin Oglu Berk Teyzemin Sikici Oglu Teyzemin Sikici Oglu 2 Teyzeoglu Teyzeoglu Ve Aleti Teyze cocuklarim TEYZE OgLUM Teyze Ogluyla Ilk Teyze Oglu Mevlut Tikky Kankam Tikky Kankam 2 Tikky Kankam 3 Tikky Kankam 4 Tim Yapacagini Yapti!!! Tim Yapacagini Yapti TIRA OTOSTOP Tirda Tir soforu Beni Sikti. Tokmaklanacak Got Kilotta Durmaz Tolganin Gotu Tolganin Muhtesem Gotu Tolgayla Sinemada Tombal Ve Ben.. Tombul Bakkal Tombul Memelerin Ilk Macerasi Tombul Ugur Abi Topluma Hizmet Top Sahasinda Sikildim... Tovbekar Oldum Ama Trabzonlu Transseksuelle Hayatimin Sexi ! Transseksuel Ilk Seks Deneyimi travesti cikti!! travesti cikti travesti karim ve ben travestiler zorla gotumu dagittilar Travestilere Bakmaya Gitmistim Travestilere Verdim...1 Travestiler Buraya Travestinin Bana Suprizi Travestinin Sex Oyuncagi travestiyle grup seks travestiyle grup Travestiyle Ilk Deneme Travesti 2 Travesti Askim Travesti Ile Travesti Ile Bir Gece.... Travesti Ile Harika Dakikalar Travesti Ile Harika Saatler Travesti Ile Netten Yataaa Travesti Nazli Ile Hayatimin Sexi! Travesti Oldum Travesti Sevda ile yaşadıklarım Travesti Sikti Beni Travesti Zuhal Travesti Zuhal 2 Travestlilere Hastayim Travevestiye Pasif Oldum Trende Ask Trende Ilk Ve Tek Sikilisim Trendy cocugu Cildirrttim Tren Sallandikca Tugba Diye Isim Koydular Bana Tupcu Genc Gotumu Nasil Sikti... Turbanli Travesti Turgay Bekaretimi Nasil Aldi Turkiyeye Izne Gelmistik Tur Rehberi Tutku Tutkulu Kole Tutku 1 Tutku 2 Tutku 3 Tutku 4 Tutku 5 Tutku 6 Tuvaletimi Yaparken tuvalette basladi tuvalette 2 Tuvalette Tuvalette Tuvalette Basladik Tuvalet Aski Tuvalet Sevdası Tuvalet sovu Tuvallette T Uyurken ucgen Vucutlu Insaat Iscisi ucLu uclu Bulusma uclu Gay Uctuk Beraber Ucurdular Beni... uc Aktifle uc Aktifle Grup Sex uc Arkadas uc Erkegi Idare Ettim Ufakti Ama Agzimda Aslandi umitle1 umitle2 umitle3 ummadigim gay arkadaslik Ummuyordum Umulmadik Zaman Umumi Tuvalette Oral Sex universitedeki Hocam universitedeki Ilk Yilim... universiteli gay universiteli Gay universiteli Genc Unutamadigim Gay Unutamiyorum Unutmak Mumkun Degil Unutmaliyim Unutulmaz Gercekler Unutulmaz Hatiralar Urfali Askere Verdim Uslanmaz Usta Ustanin Harbisi ust Kattaki Komsumun Oglu ust Kattan Gelen Sesler Utangac Travesti uvey Amcam Sevgilim Oldu...... uvey Babam uVEY BABAYA DERS Uyaninca uykuda sevisirdik Uykuda Sakso Uyurken Sikti Uyuz Dostumu Emdim Uzaktan Kuzenle..! Uzatmada Attigim Gol Uzun Hasretin Sonundaki O Yaz Uzun Lafin Kisasi Uzun Yolda Basima Gelenler Uzun Zaman Sonra..!! Uzun Zaman Sonra (cd cigdem) Van Daki Hatiram Vapurda... Vay Basima Gelenler! Verdim VERDIMDE RAHATLADIM Vermek Zorundaydim Ve Kani Gordum... Volkanim Vuqar Besdi Bgzimi Yikti... Vurucu Way Bee Ne Kadar Merakli Warmis WC Yagmurlu Bir Gun Yakalandimm....1 Yakalanmak !... Yakinimla Yakinlasmalar Yakin Arkadasimi Siktim Yakin Arkadasla Ilk Deneyim yakisikli cafeci Yakisiklim.. Yakisiklim Yakisiklimla Okulda Yakisikli Arkadasim Yakisikli Futbolcum YAKISIKLI SEVGILIM Yaktin Beni (k) Yakupla yaladim Yalamak cok Guzeldi Yalamaya Bayiliyorum Yalamayi cok Severim YALAMA GECEM Yalanmis Gotumun Sikilisi Yalaya Yalaya Sikti yallah sofor yallah yalnizim ve arayistayim Yalovada Sinirsiz Sex. yandim Yanik Tenli Yaniyorum Yanyana Uzandik Yataga. yaraginin resmini cizdim Yarak Istedim Yaramazligin Guzel Bedeli YARARAgA DOYMAYAN GoT !!!!!! Yardim Edin Bana Yardirarak Becerdi Yarim Kalan Yolculuk Yarrak Askina... Yarrak Askina Yarrak Dedigin Yardirir Yarrak Delisi Yarrak Delisi Oldum Yasadigimiz Guzel Anlar Yasasin Icime Aldim Yasemin Hanim Yasemin Hanim 12 Yasemin Hanim 13 Yasitimla cilginca Gece yasli olunca yasli sevgilim Yasli Ariyorum 2 Yasli Ev Sahibim YAsLI KALIN DAMARLI Yasli Kalin Ve Damarli yasli ve kabuklu YAsLI KALIN DAMARLI Yatagim Ve Ben Yatakhane Maceralari 1 YATAKHANE RANZALARI Yatili Kolej Yatili Okul Yatili Okuldayken Yatili Okulda uc Arkadas Yazidan Gercege... Yazlikta Yazliktaki Bekci Yazlikta Tanistim... Yazlikta Tanistim Yaz Kampi Yaz Okulu Yaz Tatilim Yaz Tatilim Bodrumda YEDINCI ASANSoR Yegenimle Yegenim Kocam Oldu Yegenim Ve Ben Yengemin Karisi Oldum 1 Yengemin Sevgilileri Yeni Bir Hikaye... Yeni Bir Zevk Daha... Yeni Es Ariyorum Yigenim Yigenim Gotu Simsixakti Yilbasi Gecesinin Tadi Yilbasi Surprizi Travesti Yillarca Bekledigime Degdi Yillarin Acisini cikarttim Yillarin Azginligiyla Yillar Sonra Yilmaz Arkaadan Verdi Yine Ben YINE TANIMADAN Yokmu Gercek Birileri.... Yokmu Gercek Birileri Yolcu Yolculukta Yollarda Bulurum Yol Arkadasim... Yol Arkadasim Emre... Yol Yorgunu..!.. Yol Yorgunu Yol Yorgunu ...2... Yol Yorgunu 2 Yorgan Icinde Oyunu Yurda Erkek Aldim!!! Yurdun Banyosunda Yurd Bekcisi 2 yurt disinda gay oldum Yurtta Yurttaki Hocam Yurtta Sikilisim Yurtta Yasadigim Ilk Tat Yurt Bekcisi Yurt Odasinda Yusufu Hamamda Yutta Yasadigim Ilk Tat Yuvarlak Yuvarlak Kalcali Komsum Necati Abi Yuzmedeyken... Zafer ustegmen Zavalli Apo Zenci..! Zenci Zencim Benim... zencinin mutis aleti Zencinin Dansi. Zenci Arkadasim Zenci Manken Ve Bendeniz Turk Fotomodel... Zenci Ucus Zenci Yarragi Zevk..!! Zevkden Bayildim Zevkin Boylesi Zevkin Dorugu Zevkin Dorugunda.. ZEVKIN DORUGUNDA CILGINCA VE ATESLI SEX Zevkli Geceler ZEVKTEN oLuCEKTIM... Zevkten oluyordum Zevk Aldim Zeytinburnu Zeytin Yagi Ve Kurbanlik omer Ziyaret Zoraki Gay Zorla Da Olsa Ilk Zorla Oldu Ama Zevkliydi Zorla Siktiler ZOR OLDU AMA DEgDI. Zor Oldu Ama Guzel Oldu bakkal G Harfi hamamda ilk defa Ilk Kez Otostop Çok zor aldım İlk Deneyim İnce külotlu Çorap ılk sıkılısım !!!!Internetten Grup Sex!!!!! 1. Ograzm garantisi 17m 29Lez 37Lez.. 18 Yas Partisi 1 Tane Isterken Oldu 2 Tane 2. Orgazm garantisi 22cmwe bursalifler 22cm Basiinanilmazdi 22cm Yediler cok Ugrastim 24 Yasinda 2 cocuk Annesi 25 Yasinda Bir Bayanim 28cm Lik Yarak 2 Cicek Bir Bocek 2 Erkek 4 Orospu 2 Istanbullu Kiz 2 Kisiyle 2 Liseliyi 3 3 grup sex 3 erkekle birden 3 kadinin vajinasina benimkini soktum 3.YABANCI HAKKIM 3. Orgazm garantisi Dusdan 35 Yas En Iyisi 3lu Samba 3metre Kupluk Odada Sex 3 Azman Insattciyla 3 Bildircin Ve Haydar 3 birden siktiler 3 erkegin arasinda tekbasima 3 Erkegin Arasinda Tek Basima 3 Erkekle Orgazm Oldum.. 3 Erkek Birden Beni Sikecekti 3 erkek bi sexy çiçek 3 Erkek Tarafindan Ayni Anda Sikildim 3 Erkek Ve 2 Kiz Dik . . . 3 Kisiydiler. 3 kişi 3 lü seks 3 Sene once Parise Gittim 3 öğrenci kız ben 4 bakire askimla ayni evde seks 4lu Sex Grubu 4 Delikanli Ile Sex 4 Kizi Catir Catir Siktim 4 Kiz 3 Erkek 4 Yillik Kankimizdi 5 erkekle aynı anda 5 Fistikla Beraber 5 S@NS@R 8 Hikayeleri 5 Sene Yarrak Tatmayan Kadin 7 Kizla... 8 8.sinif ablamin gunlugu Abla Kardes Ve Ben ucumuzde Mutlu Olduk Abla Kardis Abla Kardis 2 AcIK HAVADA BAsKAYMIs Aci Yoksa Parada Yok 1 Adam Ve Karisi Adrenalin Bu Olsa Gerek Afrodizyak Agebeyimle Beraber... Agebeyimle Beraber Ahhh! O Kiz Ve Benim Teacher Ahhh Sibel Ahhhhh Ahh Su Ruslar Ahmet, Cansu, Cem Ve Ben 2 Ahmet, Cansu, Cem Ve Ben 3 Ahmet, Cansu, Cem Ve Ben 4... Ahmet Ve Hale Ile Otobusten Yataga2 Ah Amcaoglu Ahhhh Ah Bu Kizlarr Varyaa oldurur Insani Ah Bu Kizlar Varya.. Ah Karim Ah! AH KARIM AH AH Kizlar Vah Kizlar... Ailece Sikis ailece sikiştik!!! Ailemi Kandirip Tatile Gonderdim Aile Boyu Alanyada Sikismek Bir Baska Aletim cok Buyukmus Alev Aliyle Domaltmamiz Almanci Kizlarla 10 Gun Alman Genclerle Macera 1 Alman Genclerle Macera 2 Alman Turk Kadin Ve Kizi Altin Gunu am siktirme Amator Jigolo Ama Evliyiz AMCAMIN DULKIZI VE EsIMLE BEN amdan kan damlaciklari Amerikali Arkadasimizle Tanimadigimiz Biri Ami Gotu Dagittim Am cok Guzel Anasini Ve Kizini Anasini Ve Kizlarini(3e 1) ANA KIZ ANIL HOCAM,BUSRA Ve OZLEMLE Sexe Devam... ANIL HOCAMBUSRA Ve OZLEMLE Sexe Devam Ankaradan Sex Hikayeleri Ankarali cift Ankarali ciftle Sabaha Kadar Ankara Da Otel Odasinda Ankara Da Party Anlasmali Grupsex annemi onden arkadan Annemi Arkadaslarim Becerdi Annemler Hic Evde Olmasa Keske Annemle Kocalarimizi Aldattik Annemmmm annem mehmet amca ve kemal abi Annesi Herseye Bedeldi Annesi Kizdan Azgin Annesi Ve Ben Grup Yaptik Anne Kiz Anne Kizi ust uste Anne Kizi uvey Baba Antalyada Genclik Ruzgari Apartmanin Dullari Arayis Arkadasimin Annesi...! Arkadasimin Annesini Ve Kardesini Bagirttim Arkadasimin Annesi 2 ARKADAsIMIN KARDEsLERI Arkadasimin karisi Arkadasimi Kocama Sundum..! Arkadasimla Karimi Siktik Arkadasim Fatihin Kiz Kardesleri Arkadasim Gay Bacisiyla Arkadasim Kuzenimi Becerirken Bende Ablsini Bozuyordum Arkadasim Ve Ablalari Arkadasim Ve Esim 2 Arkadasim Ve Esim 1 Arkadasim Ve Esim 2 arkadasim ve esim 1 Arkadasim Ve Gurup Sex Arkadasim Ve Kiz Arkadasi Arkadasinin Dogum Gununde Bakire Kizi 3 Erkek Siktik Arkadasin Annesiyle.. Arkadasin Evinde Arkadaslarimin Karima Olan Hayranliklari Arkadaslarla Otururken Arkadaslar Arasi 1 ARKADAs KURBANI Arkadas Kurbani 1 Arkadas Saolsun Arkadas Seks arkadaşımın ablası arkadaşımın annesi Arkadaşımı Annesi Arka Tarafi Bir Harika Artik Dayanamadim ARTIK DoNus YOK Arzu Arzular Arzularimdan Korkuyorum... Arzularimdan Korkuyorum Arzuyu Izliyordum asansörde toplu sex ASISTAN ODASI Askim Meyremin Kardesi Gamze Ask Melegi Asli Ve Kocasi 2 Asli Ve Kocasi 2 Asumanin Oyunu ATAsEHIRDE BISEKSuEL FANTEZILERIM Atasehirde Gece II Atesli Burcu.... Atesli Burcu ava giden avlanir Avukatim Avukatlarin Sevismesi Ayagimiza Gelen Kismet Aylin Ve Kizlari ayni anda iki kisi ile seks Aynur Hasan Sevil Tabikide Ben Ayrilik Sebebi Ayse Hanim Ve Kizi Ayse Teysenin Performansi Aysuyla Grup! Azdirdi Kaltak azgin sekreter ve doktor Azgin Bakirenin Ilk Sex Tecrubesi Azgin Berna Azgin Ciftle Sikismemiz Azgin Dulu Kankimle Beraber... Azgin Kocam Azgin Komsu Ve 4 Abaza Azgin Koylu Kizi Azgin Nurten Babamin Dostu Babasinin Yaninda Kizini Siktim Bacanak Bacanak Karisi Kardesi Bagirta Bagirta baharın bal küpü Bahis Nazan Vs Melek Bahse Girdik Kaybettik Bakireligimi Ihanetle Verdim Bakire Orospu BAKIRE SEVGILIM VE EsIM Bakkalda Bakkal Ve ciragi Baldiz baldizim ve karim baldizim ve kizlari Baldizim Ve 2 Arkadasi Baldiz Ve Esim BANA GELEN E MAIL Banka Bardagabosaldim Bar Cikisi Bar çıkışı Bekaretimi Dort Kiza Verdim Bekarliga Veda Partisi Ben, Sevgilim Ve ... Ben, Zeynep Ve Derya Ben Benim Intikamim Beni Aldatmisti Beni Bulutlara Ucurdular Beni Fena Siktiler Beni Sikecekleri Evde Hazirmis Ben Berkan Ve Annesi Ben Derya Ve Zeynep3 Kizlik Gitti Ben Derya Ve Zeynep 3 (Kizlik Gitti....) Ben Gelinle Damat Karimla ben hizmetci ve patronice ile ben istedim ben istedim bir göz... Ben Kadini Kocasi Beni Ben Karisini O Beni... Ben Olga ben ve 4 erkek Ben Ve Esim Dilek Ben Ve Kizlar Ben Zeynep Ve Derya Ben Zeynep Ve Derya (2) cILGINLIK DEVAM EDIYOR Ben Zeynep Ve Derya 2 CILGINLIK DEVAM EDiYOR Berkay Bernaya Tecavuz Besteyle Guzel Sex Bes Kisiydiler... Bes Kisiydiler Bes Kisiyle Sex Birdapa Orospuluk Yapmicam Birinci Hayalimiz Gerceklesti Biri Bakire Iki Kizi 3 Kisi Siktik Birkere Denemeye Karar Verdik Bir Ama Iki Siki Soktuk Bir Anda Grup Sex Bir Anlik Olay(Sucunun Hikayesi) Bir Daha Orospuluk Yapmicam Bir Derken 2 Oldu Bir Kizi Siken Arkadaslar Bir Memurun Ailesi Ileeee Bir Pezevengin Anilari Bir universite Maceram Bir Yaz Gruplasmasi Biseksuel biseksuellige ilk adim Biseksuel Antalyada Bisexuel Bitirim Altılı Bitmeyen Super Gece Bitmeyen Super Gece 2 Bize Acimadilar Biz 5 Kisiyiz Biz Dort Kiz, Havuzda Ve Bir Erkek!!! Biz Uslanmayiz BI DAHA!!!! Bi DAHA Bodrumda.. Bodrumda 14 cilginla Mavi Tur Bodrum Bodrum Bodrum Da Yatta... Boyle Bir sey Olamaz Bukakke 1 Bukakke 1 Buket Bunu Okumali Ve Yasamalisiniz Buram Buram Bursa.... Butun Delikleri Doldurdular Bu Kadarda Olmaz Bu Kadar Kalabalik Gormedim Bu Kadar Olmaz bu kızlar azmıslar Bu Nasil Masaj Bu Son Grup Deneyimim Olacak. Cafedeki Turbanli Kiz cagla Ile Grup Seks Canan Teyzeyle Canan Ve Kardesi Cansu Cansu, Ahmet, Cem Ve Ben Cansunun Orospuluklari CD Takasi Ile Basladi Ceren Ve Annesi Chateki Iki Erkek Ve Ben... Chateki Iki Erkek Ve Ben Chatten Evli ciftle Grup Zevki Chatten Gelen Fantazi Chatten Gelen Fantezi Chatte Gelen Guzellik cifte cift cifte Standart cifte Talih... ciftlerle cIFTLE ILK DENEYIMIM cift Mutlu Etme Oyunu cigliklari Kulagimizda Hala cinliyor... Cigliklari Kulagimizda Hala Cinliyor cildiriyordum cilgin cilginca Ama Gercek cilgin Bakireler cilgin Bir Gece cilgin Hemsirenin Gece Nobeti cilgin Parti cilgin Saatler cILGIN SEX Cine5, Hatice, Selin Ve Ben Grup Seks cingene Ve Kardesi cin Isi Japon Isi Sok Siki Bitir Isi..... Cin Isi Japon Isi Sok Siki Bitir Isi ciplaklar Kampi ciplaklar Kampinda cirak Cok Azmistik cok Guzel Bir Gece cok Guzel Oldu cok Muhtesem Bir Hafta Sonu cok Tatliydi D0yumsuZ5 D0yumsuZ 5 DAYANAMADIM IKI KOMsUMUZU AYNI ANDA SIKTIM Dayanamayacagini Biliyordum Dayimin Kizlari Dayi Kizi Ve Esimle Grup Degistik Delicesine.. Delicesine Delicesine Siktik Delice Becerdiler Deli coban Ben yengem Deli Gibiydiler Saatler Surdu.... Demetin Sik Aski Denemeye Deger Denizde 5 Gun 14 Sinirsiz Dostumla 1 Denizde Ev Sahibimizi Abimle Beraber Bagirttik Deniz Kenarindaki Eglenci Deniz Kizi Selen Deniz Ve Arkadasi Dersanede Seks Didem ve Arzu Dilegim Kabul Oldu Sonunda Dilek Ve Ablasi Dilek Vs Guler Dilek Vs Guler 2 Direksiyonda Bosaldim Dogumgununun Dayanilmaz Keyfi Dogum Gunu Dogum Gununun Getirdigi Hediyeler Dogum Gunu Hediyem Sex Dogum Gunu Ve 5 Erkek Dogum Günü Doktorun Karisi Ve Komsu Doktor Arkadasim Dolaplari Tamir Ettiriyorum Dortlu Seks Dort Adam Kizimi Dorukta Saatler... Doyamadim cigdeme... Doymadik, Doyamadik Doymadik Doyamadik Doyumsuzluğun doruklarından Doyumsuzum Doyumsuz Gece... Doyumsuz Gece Dubaide Grup.. Duble Mutluluk dul gönül ve evli yigeni ilknuru düzüşüm Dustaki Azginlik Ece Ve Kuzeniyle Birlikte Edaya VURUs Eglenceye Devam Eglendirmenin Yollari Ekrem abi ve ikizimle birlikte Emanet Emel..esi Ve Ben En Guzel Sexti.. En Guzel Sexti En Iyi Arkadasimin Ablasi Annesi Ve Yengesini Sikisimiz En Kotu Komsum En Sonunda Siktim EN YAKIN ARKADAŞIMIN BALDIZI VE KARISI Ercan, Turhan, Sami Ve Digerleri Ercan Turhan Sami Ve Digerleri Eridim Bittim erkek arkadasim ve 3 arkadasi Erkek Esimden Arkadasina Kiyak Esimden Komsu Kizina Kiyak..! esimin arkadasi asli Esimin Arkadasi Esimin Eski Sevgilisiyle Birlikte Esimi Izledim Esimi oyle Gorunce Esimle Beraber Esimle Sex Esim Ve Arkadasim.2 Esim Ve Arkadasim Esim Ve Sevgilileri Esim Yegenim Ve Ben